"Det kändes som ett slag i magen"

Hej alla fina som fortfarande besöker fel bloggaddress! Jag vet att jag fortfarande uppdaterar här, vilket kanske är lite förvirrande för er. Det gör jag mest för min egen skull ifall jag någon gång skulle hitta tillbaka till bloggen igen så har jag allt samlat på ett och samma ställe. Dessutom behöver jag den här bloggen för att skriva av mig lite, precis som nu. Ska ut på prakik på måndag och tanken var att jag skulle vara på Carolines Mode (där jag numer bloggar) men fick ett mail ikväll där det stod att jag föresten inte alls kunde komma. Kändes som ett slag i magen, all luft gick ur mig. Är så besviken och vet inte vart jag ska ta vägen de kommande två månaderna nu när jag står utan praktikplats. Så dålig stil aah..!! så vet ni någon prakikplats HÖR AV ER!! Skulle betyda allt!


Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin