Black Book samarbetar med H&M

Pic: iCITY
T-shirtmärket Black Book ska i vår tillsammans med H&M ha ett samarbete som kommer innefatta massa snygga t-shirts. Unga André Lorenz Stock som ligger bakom Black Book är väldigt kreativ så jag kan inte bärga mig efter resultatet som verkar väldigt lovande! Pax för den snyggaste!

Anonym

asså din blogg är skit bra men för att få mera besökare borde du komentera stora bloggar på det sättet flera läsare och mkt roligare tycker jag själv bara ett tips :)

2010-01-10 20:21:10
ERICAPERZZON

Vad snyggt! Då blir det nog ett köp;P



/E

2010-01-11 11:11:12
http://ericaperzzon.se/
moa

åh,grymma t-shirtar!

2010-01-11 16:54:46
http://moaornberg.blogg.se/
Ellinor

Mittentröjan var superhärlig. Den ska jag köpa när den kommer ;)

Och den tredje, den påminner om ett spel man spelade när man vad liten. Med en kropp ett huvud och ben som man skulle para ihop :D Pix Pax tror jag de hette?



Fin blogg :)


Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin