Fame - I'm gonna live forever

Efter två danspass åkte jag och Emelie vidare till Medborgarplatsen för att se den omtalade filmen Fame - I'm gonna live forever. Ja, vad ska man säga om den? Är du dans-och musikintresserad lär du gilla den. Ganska bra är min åsikt, hade lite för höga förväntningar tror jag. Har du sett den, vad tycke du?

Sophie

jag har faktiskt sett den 2 gånger redan:P och jag tycker den är jättebra :) blir så glad av att se den!

2009-10-18 20:24:45
Emelie

Alla jag har pratat med säger att den inte alls är så bra. Synd, men det kanske är för att man har så höga förväntningar då första filmen är riktigt bra :)

2009-10-20 18:27:43
http://emelieastemoo.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin