Lite smått och gott

Idag var det dags att plocka fram vinterstövlarna igen. Jag som var helt inställd på att våren var här, men tydligen inte. Skoldagen har varit rolig, och ännu roligare blev den när vår lärare hade med sitt barn till skolan som bara är så söt! Så vi fick vara barnvakter, och inte fick vi mycket gjort på lektionerna.

T-shirt från Vila
Cardigan från GT
Halsband från Frost
Jeans från Örebro någonstans



Tack sötaste läsare för att ni röstat fram mig till veckans blogg hos Nicole! Blev jätteglad när jag såg det! Tack ännu en gång!

Glöm inte bort att rösta i min veckans blogg-tävling några inlägg tillbaka som avgörs i kväll!  Nej, nu måste jag plugga SO till provet i morgon. Suck.

Anonym

Fint med tunna svarta strumpor :)

2012-11-29 18:56:26

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin