Hopplösa skolministrar

Alla som känner mig vet vilket ämne som "berör" mig mest ända ner från tårna. Och det låter säkert patetiskt, men det är Skolmaten. Idag var jag och 2 till från min klass hos rektorn, men hon vägrar lyssna på oss. Helt hopplöst! Nu har vi gjort över 200 enkäter som vi lämnat ut till massa klasser som dom ska kryssa i vad dom tycker om maten. Sedan tänker jag ta steget över, jag tänker ringa kommunen och ja, vi får väl se hur allt detta går innan jag börjar prata om mina nästa planer..



Nicole

Våran skolmat har blivit skit också ! :o

Jag höjar på dig Sandra keep going ! ;D

2009-03-05 17:02:32
http://niccanh.blogg.se/
nilsson

på vår skola hade vi nyss möte med kostchefen och hon började säga att hon skulle lyssna på vad vi hade att säga. men sen när vi började berätta då kallade hon eleverna oansvariga och att vi borde ta mer ansvar på en skolan där båda gymnasium och högstadiet äter. Så lycka till och jag hoppas det löser sig för dig! :)

2009-03-05 18:13:08
http://lillizor.blogg.se/
Maria

Förstår inte varför dom inte prioriterar skolmaten mer, det påverkar verkligen skoldagarna.

2009-03-05 19:28:55

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin