Det blir en kanonbra dag!

Någon mer än jag som släckte alla lampor under Earth hour? Fast jag fuskade lite, hade tv:n på, men vad gör man annars i ett bäcksvart hus? Och hörrni, glöm inte att ställa om klockan till sommartid i natt!

I morgon blir en hur bra dag som helst, jag ska jobba för första gången på länge på ett kafé vid namn Delselius. Är jättenervös, tänk om jag inte kommer ihåg hur man gör?! Jo föresten, såå glömsk är jag (förhoppningsvis) inte! Men det blir i alla fall tidig uppgång, och kommer hem strax innan fem.



Kanske kör en frågestund i morgon, eller annars i veckan! Så ni kan ju fundera lite på om det är något ni vill veta! Ni kan fråga precis vad ni vill!

Anonym

lycka till ;)

2009-03-29 14:27:27
matilda

hihi, man fick faktiskt ha tv'n på (a)

2009-03-29 20:07:11
http://chickenrace.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin