(2 extra frågor till frågestunden)

Amelia
Fråga: Använder du Photoshop när du gör din header ? vet inte om det är försent men vore tacksam för svar. Ha en bra dag!
Svar: Ja, det gör jag! Photoshop CS3, kanonbra program! Tack detsamma!

http://lillizor.blogg.se.se
Fråga: okej sent kanske att skriva och fråga men jag måste ;P har du nått favorit band? tips på nån bra bok att läsa?
Svar: Boktips har jag tusentals! Kan verkligen tipsa er om Boken "Såld", minns ej författaren. Och också alla "Katarina von Bredow:s" böcker.
Band och artister varierar jag absolut hela tiden, just nu är jag väldigt inne på Beyoncé och M.I.A, gillar även Phil Collins. Kan tipsa er lite då och då om band/artister!

SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

SV: Jag ska ta och sova snart, så att jag blir friskare till imorgon!

Fast det är inte så skönt att vara sjuk tycker jag! När man är i skolan tänker man:

Åh, varför kan jag inte vara sjuk så att jag får vara hemma?

När man väl är sjuk tänker man:

Fan att jag är sjuk, jag vill faktiskt vara i skolan med alla kompisar!

tänker itne du så? Eller är det bara jag? xD

KRAMAR

2009-03-11 21:19:41
http://sommarungarna.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin