Snart avslutas tävlingen, så anmäl er!

Tävlingen jag satte igång för ett tag sen ska snart avslutas, så glöm inte att anmäla er nu ni som inte har gjort det! Det enda ni egentligen behöver göra är att skriva att ni är med och tävlar i en kommentar. Då har ni 1 lott. Vill ni ha ännu större chans att vinna skriver ni i ett separat inlägg om min tävling i din blogg och länkar hit med bilden nedanför (skicka länken till inlägget i en kommentar). Ni kan skriva fler inlägg för större chans att vinna eftersom ni får en lott för varje. Avgör gör jag genom att lotta!

Priserna är följande:
1. Bath pearls från H&M
2. Shower gel från H&M
3. Body lotion från H&M
4. Shimmer lotion från The body shop
5. Shower gel från The body shop
6. 2 mini shampoo
7. 2 mini Body lotion
8. Nagellack från Mavala, färgen heter Freshy
9. Ansiktsmask


Avslutas den 15 januari, så skynda på att anmäla er!



Jag står för frakten, men det skulle vara jättegulligt ni som bor i Stockholm/Värmdö om jag kan lämna över det i verkligheten så slipper jag betala!

jessica

Jag är med!

2009-01-10 00:18:13
http://jeeessiiicaaa.blogg.se/
jessica

jag är med!

2009-01-10 00:19:08
http://jeeessiiicaaa.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin