Jäkla no-prov!

Ni har ju inte fått följa mig alls idag. Så jag tänkte berätta lite om vad jag har haft för mig. Efter skolan tog jag och Paulina en liten break på Café Sasta och fikade. Och pluggade, vi har NO-prov i morgon och jag fattar fullkomligt ingenting. Inne på Lindex köpa jag ny eye makeup remover och Paulina massa nagellack. Sedan fick jag lite dåligt samvete när jag kom på hur mycket jag försökte smita undan pluggandet och gå i affärer istället. Så vi åkte hem, men hemma hann jag bara med att göra en omelett innan jag skulle iväg på streetdancen. Hem slapp jag åka buss, hur skönt som helst! Fick dela taxi med Amanda och hennes mamma ända fram till dörren. Dags att sparka igång pluggandet nu!

Världens bästa och sötaste Paulina på Sasta!


Och så jag då då..

Anonym

tack för att du ut en sådan fin bild på mig :P

2009-02-12 21:49:02
Anonym

tack för att du ut en sådan fin bild på mig :P

2009-02-12 21:49:05
<333

not<3

2009-02-12 21:49:28

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin