En riktigt rolig skoldag

Halloj! Dagen har varit hur rolig som helst! Vi hade bland annat ett praktiskt prov på hemkunskapen som innebar att vi skulle laga en maträtt utan någon hjälp. Man fick flera olika betyg och sedan ett slutbetyg. Jag och min partner Embla hade VG-MVG på allt och fick alltså ett VG+ i slutbetyg vilket jag blev hur nöjd med som helst! Och på NO:n har vi börjat med människokroppen som är jätteintressant! Och även på detta område ska jag satsa högt.



Men nu ska jag ut och fota min outfit!

ericaperzzon

Grattis till ditt vg+:) vilken härlig bild på dig och dina vänner:P



Svar: Det är ingen som vet. Vissa säger att hon hoppade, vissa säger att hon satt ute och rökte på räcket och ramlade:S



/E

2009-04-20 15:44:58
http://ericaperzzon.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin