Andra dagen i världens bästa London

Andra dagen var ännu roligare! Vi startade dagen med en frukost på något engelsk frukost/lunchställe. Vi hade köpt biljetter till Madame Tusos, men kön var helt otrolig! För att köpa biljett var man tvungen att köa 4 timmar, annars bara 1. Så vi shoppade istället. Och självklart kommer jag visa er bilder på allt jag köpte.

Vi stannade till lite då och då för en latte på Starbucks och hittade också ett jättemysigt kafé som heter Candy cakes. Dom hade så söta cupcakes, rosa pallar - det absolut gulligaste kaféet jag varit på! Efter mycket promenerande i osköna skor och bussåkande åt vi på världens bästa Italienska restaurang (åt på den 4 gånger i Italien!) vid namn Rossopomodoro. Vi avrundade kvällen med att titta på musikalen Chicago som var hur cool och bra som helst! Och vet ni vad? Där träffade jag min lärare Helena och hennes kille, lite roligt!

Världens sötaste och godaste cupcakes!


Det fanns gott om snygga skor!

inez

åh så ni missade madame tussou ? Det som är så kul !

2009-04-12 11:17:27
http://inezg.blogg.se/
Jessica

haha, jag var där du satt och käka cupcaces;)

fast jag var bara där och kolla i affärer :D

2009-04-12 23:16:24
http://jeeesssiiicccaaa.blogg.se/
Hanna

SV: haha va gott det ser ut! Älskar sånna gulliga bakelser o.sv! Nu måste jag ju verkligen baka! Har du ngn speciell smak att rekomendera? :)

2009-10-16 23:35:49
http://mysweetie.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin