Ni vill inte vara mig

Hej!

Min dåliga dag började med att jag gick till skolan, fast det var bara kul! Ändå tills jag fick såder grymt ont i magen. Så jag åkte hem för att hämta mina värktabletter som då inte funkade, så tog ett par andra, men dom funkade inte heller? Jag kunde knappt andas, och jag visste inte vad jag skulle göra av mig själv för att jag hade så ont i magen. Kunde inte heller somna. Och att gå tillbaka till skolan var inte ens att tänka på. Sen började jag förstås kräkas också.. Mindre kul att vara tjej och heta Sandra en gång i månaden ska jag säga er.. Men nu är jag mycket bättre och har lyckats kravla mig upp ur sängen.


Glöm inte bort veckans blogg, ni hittar hur ni ska göra i ett inlägg lite längre ner, än så länge är det 9 stycken som är med, Lycka till!

Sessan

Jag vill vinna tihi!! När avslutas tävlingen?



Kramis på blondie

2008-09-24 20:07:36
http://mikasha.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin