Ni kommer känna hur hårstråna bara lyfter

Hej!
Ledsen att det inte blivit någon uppdatering varken igår kväll eller imorse, men hann helt enkelt inte med det! Min dag har varit riktigt bra. Och det är ju skönt! Har haft musik i närmare 2 timmar, och jag som bara älskar att sjunga vill ju aldrig gå hem! Visade min musiklärare en låt som jag gärna skulle vilja sjunga, men på den var det helt fel tonart, såklart. Jag har visat den tidigare i bloggen, Bright Lights med Matchbox twenty, annars kanske kanske låten nedanför, lyssna bara på hennes fantastiska röst! Det är inte klokt hur fint hon sjunger, helt klockrent! Skruva upp volymen och du kommer märka hur hårstråna bara lyfter på både armar och ben...


Sessan

Jesss det är jag gumman, alla bilderna på min header är jag oxå :) Äger du någon häst själv, eller går du bara på ridskola? Puss & Kram

2008-09-17 16:35:42
http://mikasha.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin