My day

Hej darlings!

Jag är ledsen att det inte blivit någon uppdatering alls idag. Men så blir det ibland, inte ofta, men ibland. Jobbet gick strålande! Fick jättemycket beröm och det var roligt. Ganska mycket disk man får ta i, men man vänjer sig, och man kan ju alltid ha handskar eller tvätta händerna efteråt. Eftersom jag slutar klockan 17.00 blev jag hämtad, hann alltså inte hem och skriva något, så åkte jag till ridningen. Där gick det också bra, och direkt efter det- innebandy. Och nu har jag suttit och finulat med nya headers och bakrunder, men jag får det aldrig såder "wow", men efter en hel del jobb så bestämde jag mig för att byta tillbaka. Men om ett tag dyker det upp en helt ny design här, så ni inte kommer känna igen er längre! Eller så mycket ändringar blir det nog inte.



- Såhär snygg är jag i mina jobbkläder!

Sandra

Tjusigt ;)

2008-10-01 18:26:30
http://gudis.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin