Konfirmation, kul/tråkigt?

Känner mig dålig på mitt bloggande! Men jag lovar er att jag ska komma igång igen. Men imorgon blir det också väldigt tajt med tid. Först ska jag gå i skolan till halv tre, efter det ska jag ha konfirmation, ja vad säger man? Konfirmationsundervisning? Nej det lät fel. Och direkt efter det ska jag dansa street. Jag undrar tamefasen om det ens blir roligt att konfimera sig? Alla jag känner som har konfimerat sig säger att det är grymt kul! Och man träffar en massa nytt folk. Jag känner en jättegullig tjej som var i Italien på konfirmationsläger, det lät verkligen hur roligt som helst! Men jag ska åka en vecka till Ottsjö och åka skidor, det låter inte dumt det heller, va? Så förmodligen blir det kul.

Lägger upp en låt jag haft i huvudet idag, gammal, jag vet! Men faktist grymt bra!



emelie

bland det bästa jag gjort är att konfirmera mig :)

det var verkligen superkul!

2008-09-25 08:32:22
http://emelieberglund.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin