Dags att börja planera om

Mina planer krasade i marken idag. Jag klev upp tidigt för att träna konståkning i 75 min, efter det skyndade jag mig hem för att åka iväg till Gröna Lund med Emelie, men så visade det sig att hon blivit sjuk, Suck! Så som vanligt hamnar jag här framför datorn, så har hela dagen gått. Och det känns lite sent att åka in till stan för att kika i affärer en söndag. Men ska försöka få med mig någon utav mina vänner någonstans och för ta en lunch. Annars vet jag inte vad jag ska göra.. Vad ska ni hitta på idag?

Linda

trist :/ Sånna dagar är skit!



Du får gärna ställa en fråga till mig på min blogg, det skulle göra mig GLAD! :)



Kram

2008-09-14 14:00:46
http://loserangel.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin