Jag hatar att bli blöt!

Känns lite ovanligt att man stannar i skolan till 16.30 faktist, men det gjorde jag, Emelie och Felicia idag, och jobbade med lite skisser och rum på bilden. Väldigt skönt med en lärare på bara 3 elever, lite lyx tycker jag! Jag fick ett starkt VG i en bilduppgift jag nyligen gjort klart, så jag är nöjd, det är min fantasi allt hänger på som gör att jag inte når upp till ett MVG, jag kommer aldrig på vad jag ska göra!

Och för första gången på väldigt länge vistades jag ute när det regnade, jag är nästan som en katt, jag hatar verkligen att bli blöt! Men jag hade inget val, hem måste jag ju ta mig. Jag blev nästan blå om fingrarna för att det var så kallt ute! Usch. Nu dricker jag min fjärde kopp te för idag och ska strax äta, och efter det är det innebandyträning, har match imorgon jättetidigt, men det ska bli riktigt roligt!



Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin