Trött- trots att jag sovit

Hej!
Lyckades komma i säng vid elva-tiden igår, så det var duktigt utav mig! Men fast jag sovit skapligt länge så är jag väldigt trött, men det är bara att stå ut med! Har precis druckit te och smoothie för att få upp krafterna igen, ikväll har jag konståkning, så det ska bli riktigt roligt.
Och grattis kan vi ju ta och säga till Obama som i januari blir USA:s president, vem höll ni på? Obama eller McCain? Själv höll jag stenhårt på vinnaren. Flera utav mina kompisar hade suttit uppe väldigt länge i natt för att se vem som vann, men så intressant tycker jag faktist inte att det var!
Ni glömmer väl inte bort att rösta fram veckans blogg hoppas jag?


Hanna

Hej! Har just röstat på min kompis annas blogg (addspirit) å i å me d hittade jag ju hit, trevlig blogg du verkar ha!

2008-11-05 16:46:35
http://zubble.blogg.se/
anni

Ser gott ut

2008-11-05 19:24:44
http://annwiiz.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin