Nu närmar sig julen med stora steg

Som jag nämt tidigare har vi en tjejgrupp varje måndag efter skolan, det är därför jag oftast uppdaterar så pass sent. Men vi hade det jättemysigt idag med både tedrickande och chips. Tyvärr är det bara en gång kvar, men det har varit roligt så länge det varat!

Usch vlket jobbigt väder det är ute! Det har snöat hela dagen, jag börjar redan bli riktigt less på vintern fast den knappt har börjat. Men samtidigt är det ju lite mysigt. Idag bakade vi lussebullar i skolan på hemkunskapen, men eftersom jag råkade få i mig en aning för mycket deg känner jag mig helt uppsvälld och har lite ont i magen. Men gott var det! Nu närmar sig julen med stora steg..




Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin