Piffad snackar skit om smink

Har inte ni tjejer bara känt vad onödigt det är att ha smink? Och såå jobbigt! Man kan inte ens klia sig i ögonen utan att det börjar smeta ut sig. Jag har använt smink i flera år och fortfarande inte vant mig helt vid det, utan går och pillar lite här och var i ansiktet.
Man sätter på sig smink på morgonen för att va lite fin över dan, men fin för vem? Killarna kan ju knappast bry sig när dom inte ens har smink själva!
- ååh jag lever inte utan min foundation, Har jag hört många som sagt, men vad är det för skitsnack?
Jag tycker man kan ha smink lite då och då, men de e väl inget fel med att gå utan? Folk som klagar och säger;
- Har du inte smink på dig idag? Vad fan spelar det för roll? Nej nu känner jag att jag börjar få riktiga raseriutbrott utan anledning! Jag blir såhär konstig ibland!

Godnatt på er!



Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin