Min kost och träning

Jag har börjat bli väldigt nyttig nu på sistonde, men självklart unnar jag mig 1-2 gånger i veckan då jag faktist äter allt sånt man inte ska göra.
Det handlar inte om att gå ner i vikt, utan bara att se lite vältränad och snygg ut.
- Allt handlar faktist inte om hur man ser ut- utan hur man mår!
Jag brukar ofta äta sallad när jag är hungrig, gärna mycket grönt i. Och även fetaost.
Jag äter heller inte efter åtta på kvällen, bara frukt i så fall. För man hinner man inte förbränna något på kvällen, om man inte tränar förstås.
Om jag får välja mellan en skål godis eller en skål med sallad äter jag helst sallad.
Och det är inte för att trycka i sig för att det är nyttigt och man blir smal, utan man äter för själen. Man äter för att må bra. Och jag mår bra av mat.
Men undvik såser, fett (fast det finns fett som faktist är bra) men allt onyttigt. Så lovar jag er att det ger resultat.

I vanliga fall tränar jag varje dag utan en. Och jag mår riktitg bra utav det. Man känner sig så fräsch. Ibland är jag även ute och springer, som jag gör väldigt mycket nu i sommar!


Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin