Midsommarafton

Idag, på midsommarafton, gick jag och min familj till midsommarängen (Mormors äng som den kallas) med dom flesta andra ifrån Mörtnäs. Självklart träffade jag alla mina underbara vänner och hade kul. På kvällen var vi bortbjudna med massa andra familjer, och eftersom jag var äldst av alla barn fick jag passa alla som var mindre än mig, och gissa om det var kul? Svar: Nej. Men fick nog upp konditionen ordentligt! Eftersom vi hoppade studsmatta, gungade, körde brännboll och allt vad det nu var.

Senare på kvällen gick vi till dansbanan och shakade loss rejält! Så nu är jag väldigt glad att jag har en säng som står och väntar på mig. Bara längtar efter att få krypa ner under täcket. Kanske med en film?



Jag med min fina krans!



Världens godaste tårta, bakad av mig såklart!



Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin