Fortsättning på igår

På eftermiddagen igår cyklade jag hem till kompisen Paulina.
Vi badade faktist då! Sen efteråt gjorde vi oss klara för partyy!
Födelsedagsbarnet Nathalie skulle ju ha fest som ni visste sen innan!
Och det blev lika lyckat som varje år, självklart hade hon sin tradionella
5-kamp, och mitt lag Gucci vann! Men det roligaste av allt var ju paketöppningen!
Jag, Paulina and Amanda hade ju varit och köpt presenter together, som jag
skrev i ett tidigare inlägg hade vi en liten överaskning.
För nämnligen när jag frågat Nathalie vad hon önskade sig sa hon inget, och då skämtade jag om att jag skulle köpa tandpetare till henne! Och hon bara skrattade, men vem vet, tänk om jag va seriös?
Så alla vet är nathalie en sån som verkligen gillar märkeskläder (men vem gör inte det? men grejen är att hon är helt galen i dom!).
Så vi tog en stor tändsticksask och tömde, sedan klistrade vi på jättesnygga Gucci märken över hela, och målade tandpetarna i massa färgglada färger! Och gissa om hon blev besviken när hon öppnade? Men efter ett tag sa vi till att vi hade flera paket till, och så kunde hon andas ut igen.


Såhär somriga var vi när vi lämnade huset på väg hem till Nathalie!


Och dom väldigt fina tandpetarna!


Snygga Amanda och jag!


Och till sist själva Nathalie!

Nathalie

typ de hemskaste bilderna någonsin tagna på mig. haha

ta bort dom sandra nuuu

<3

2008-06-08 20:00:17
http://nathaliaians.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin