Här har vi 43 grader varmt!

Jo, idag var jag och Martina vid Skäret som det heter. Vid några klippor där vi låg och solade och badade. Det var 43 grader varmt i solen. Så gissa om vi höll på att dö?
Senare gick vi en lång bit för att äta lunch på en strand som ligger en bit bort. Och fy vad äckligt det var. Så vi gjorde hjärtan av spaghettin istället. Martina kom och förstörde mitt och gjorde ett krossat av det istället.

På kvällen tog jag och mamma en promenad för att leta smultron som det alltid brukar finnas tusentals av. Men i år inte ett enda! Så det blev en smultronpromenad utan smultron.
Sen tog jag och Martina med en jordnötsringar påse till vår brygga och tog ett kvällsdopp. Så det blir långa dagar här i Askersund!


Vid Skäret


Så här varmt var det idag!


Mitt fina hjärta av spaghetti


Martinas hjärta


På kvällen vid bryggan



Elisabeth

Skojar du?? 40 grader??

2008-07-26 19:53:17
http://weekstedt.blogg.se/
Sandra

Nej, det är sant! Men i solen förstås! =)

2008-07-26 23:20:01
http://[email protected]

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin