Göra-bort-sig-dag!

Vilken dag det varit! I skolan hände inte så mycket, fick tillbaka en inlämning i SO:n, fick VG+ på något konditionstest på idrotten, så det är jag nöjd över. Men nu till saken, gissa hur mycket jag gjort bort mig idag? Tar det i tur och ordning.

* Satt och åt lunch med mina kompisar Nathalie och Felicia och min lärare. Helt plötsligt utan anledning började jag skratta så det bara sprutade couscous ur munnen på mig. Och det var inte lite, utan över hela Nathalie, bordet och tallrikarna. Gud så pinsamt!

* Nästa pinsamma sak hände på innebandyn, satte mig på sarjen och lutade mig bakåt mot en madrass, och plötsligt välte hela sarjen ner.

* Den här saken hände också på innebandyn, jag blev lite halvt tacklad mot sarjen och tappade balansen och ramlade på en madrass och bara skrek. Hur pinsamt som helst! Vi var ju inte ensamma precis.

* Denna pinsamma sak hände även också på innebandyn, under matchen. Jag ropade att en tjej skulle passa bakom sarjen (?), men jag menade bakom målet. Och alla killar som tittade på hörde ju såklart. Det var verkligen pinsamt!



- Bara älskar bilden.


Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin