Så jävla förbannad.

Nu tänker jag ta upp en grej som jag blir så sjukt förbannad på!!

Stölder, alla på en och samma plats - i vår skola. Min vän Amanda blev av med sina alldeles nya skor för cirka 2 månader sedan som stod vid hennes skåp, hon fick köpa nya och fick aldrig tillbaka sina gamla. Min granne som är 10 år gammal blev bestulen på sin mobil som låg i hennes väska under skoltid, mobilen blev kastad i Ösby träsk och hon som gjorde det erkände. Min klasskompis Peter blev av med sin nya jacka för 5000-6000 kr idag i skolan, han är jättedeppig och jag förstår honom. Min klasskompis Alexander blev av med sina skor idag, men han hittade dom ett tag efter i ett annat hus i skolan helt förstörda. Det är en hel del till folk på min skola som blivit av med busskort, mobiler och pengar som ligger i deras väska i omklädningsrum under idrotten, och det är förjävligt att folk går och rotar i någon annans väska och snor. Jag blir så jäkla arg! Man tar bara inte någons saker, det gör man inte. Jävla idioter, jävlans jävlans idioter, ursäkta att jag är så fucking upprörd, men vad fan, jag är förbannad. Måste bara ta ut mina agritioner.
Själv har jag alltid varit jättenoga med att ta med mig och låsa in mina "dyra saker". Så det är nog anledningen till att jag aldrig fått någonting stulet. Men visst håller ni med mig? Det är så patetiskt när folk från andra skolor klampar in till oss och tar våra saker. Nej, nu ska jag skärpa mig! Tack ni som läste.



Kattis

Jag hörde också det där i omklädningsrummen. Det var någon som hade blivit av med sin mobil och busskort, och vi hade ju idrott efter så dom trodde typ det var våran klass. Så idiotiskt att hålla på att ta andras saker!

2008-12-04 15:58:29
http://kattuus.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin