Ännu ett par till.. (gissa vad?) skor!

Det blev inte mycket mer än födelsedagspresenter till min kompis, trosor och ett riktigt kap. Och då pratar jag skor så klart! Ska bära dom på nyårsafton hade jag tänkt, men klänning har jag inte ens börjat fundera än på vad jag ska ha. Men förhoppningsvis hittar jag något snyggt i någon affär eller något bortglömt i min fullproppade garderob. Har ni börjat fundera på vad ni ska ha på er än? Och vad ska ni göra föresten?


nicole

klart man har funderat vad man ska ha på sig ;)

en söt tunika med strumpbyxor ! :D

snygga skor du köpt ?!

2008-12-30 09:08:15
http://niccanh.blogg.se/
matilda

riktigt söta skor :)

jag ska ha på mig en klänning från forever21 + smycken därifrån och ett par höööga pumps med lite nitar. ska ha mkt nitar på mig, hehe :)



och på nyår blire partyparty, än sålänge har jag inte haft ett enda bra nyår, alltid grinat ;) tror inte det komemr bli så det här året heller, men ska hålla tummarna haha! vad ska du göra? :)

2008-12-30 13:38:19
http://chickenrace.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin