Hem, ljuva hem

Gissa vem som är hemma? Piffad såklart! Jag har haft en jättebra vecka i våran lilla Sälenstuga. Eftersom jag inte uppdaterat så bra så ska ni få höra om allt vi gjort hyffsat kortfattat!

Första dagen åkte vi skidor i Hundfjället. Det var trevligt, men vi hade det riktigt kallt! Andra dagen var det julafton. Då blev det bara en fotopromenad med pulkaåkning, Kalle Anka och massa paket och julbord på kvällen. Tredje dagen åkte vi skidor i Tandådalen och åt god lunch. Fjärde blev det skidåkning i Stöten. Ett av mina favoritställen. Men det var ganska ont om snö, så en hel del backar var stängda, men vissa åkte jag ner för ändå!
Dagen efter det var jag riktigt trött, så jag och min mamma skippade skidorna och tog världens längsta promenad istället med lunch och fika. Hoppas att ni haft en trevlig vecka!



Jag kommer bjuda på en hel del till bilder!

Ronja

SV: ja det är asskönt! :)

fina bilder!

2008-12-28 21:12:07
http://straaandberg.blogg.se/
ronja

Jättefina bilder ! Sjukt snygg jacka , vart har du hittat den ? :O den vara sjukt jävla snygg ! Blev ju kär i den [aa] <3

2008-12-29 12:30:57
http://rumpanrompan.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin