FÖRBANNADE MAGE

Vill ni veta om min förjävliga dag? Jag gick hem från skolan redan på andra lektionen för att jag hade sådan fruktansvärd mensverk. Och när jag väl satt på bussen bara rann svetten och det kändes som febern också skulle komma, allt var nästintill suddigt och magen höll på att explodera. Så fort bussen stannade och jag gick av fick jag sätta mig ner på vägen flera gånger för att inte tappa balansen och svimma.
Väl hemma lade jag mig ner på golvet i hallen, slängde av mig kläderna och kravlade mig till toaletten där jag spydde väldig många gånger. Sen försökte jag sova lite, men inte lätt när man har så ont. Spydde lite då och då, men lyckades somna fram till nu, och jag mår bra nu. Och föresten, ja, jag har tabletter utskrivna som inte hjälper.



Isabella

Fin blogg :)

2008-12-17 16:58:50
http://bellih.se
elise ( ejee )

naej, stackare =/<3

2008-12-18 12:01:58
Isaura

Men gud vad jobbigt att ha sådan mesnvärk! :( Stackars dig..

2008-12-20 11:27:52
http://isaprinsessa.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin