Nästan så jag svimmade!

Hej underbara läsare!

Jag är jätteledsen att ni inte fick någon uppdatering tidigare idag. Men som ni vet brukar jag få väldigt bråttom och därför aldrig hinna.
Men jag hade jättetrevligt igår med Felicia! Blev en ganska sen kväll, men mysig.
Jag hade verkligen sett fram emot The voice konserten i Kungsträdgården idag, men det blev inte alls som jag tänkt mig. I alla fall inte i början. Kändes som jag skulle dö (tar i lite hårt kanske, men svimma i alla fall!). Det var så otroligt mycket folk, och redan två timmar innan allt började var jag och Felicia på plats för att nappa åt oss platserna längst fram.
Det var hemskt där framme. Kaos! Alla klev på varandra, folk ramlade och blev trampade på, och man fick jättesvårt med att andas. Och allt detta hände ju självklart mig! Så vi trängde oss verkligen fram och man var helt genomsvettig av att stå så nära folk! Jätteäckligt! Så när vi kom ut efter säkert en halvtimme så tappade vi bort varandra. Fick låna en tjejs mobil för att ringa till Felicia som hade min. Aja, kompliserat var allt i alla fall! Men roligt i slutet!
Hoppas ni haft en bra dag! Någon mer som var på The Voice, kanske?


Felicia igår kväll


Jaa, vad ska man säga?



Anonym

jag var också där, och usch va mycket folk det var!

2008-08-17 11:49:40
Sandra

Ja, uschuschusch..

2008-08-17 13:41:35
http://piffad.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin