Ge mig lite mjukstart istället!

Nej, nu är det snart dags för mig att sova! Ska ju upp hur tidigt som helst imorgon för att träna på musikalen. Hoppas jag hinner med något inlägg imorgon bitti, så ni kan ha något att roa er med fram till klockan två ungefär.

Den enda träning jag utfört den här sommaren är cykling och långa promenader. Så det ska kännas skönt när svetten rinner om en och man verkligen känner att man har jobbat! Och det kommer jag verkligen få känna på tisdag när jag först ska dansa och sjunga i 3 timmar, spela innebandy 1 timme och rida 1 timme. Snacka om jobbigt! Helst skulle man vilja ha lite mjukstart! Snacka om vilken träningsvärk jag kommer att få!   Går ni på någon sport?


Anonym

jag spelar fotboll men jag ångrar att jag aldrig började rida, det verkar vääldigt underbart! :)

2008-08-11 19:34:45
http://tvillingsjal.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin