En dag i Kista galleria

Hej!

Nu kom jag precis hem ifrån Kista galleria, där jag varit med Felicia idag. Kom lite vilse först när vi råkade hoppa på fel tub, men det löste sig till slut! Det blev en lunch och därefter lite shopping. För mig blev det inte så mycket, utan bara ett par örhängen och ett halsband.

Hann aldrig uppdatera imorse, plus att internet inte fungerade, så det får bli en massa nu ikväll istället!


Felicia med en ceasarsallad till lunch


Jag bjuder på den! Ceasarsalladen var inte speciellt god, eller ser den så ut kanske?


Vad tycker ni? Fin eller ful? Själv tyckte jag den var ganska cool! Och superskön!
Kommer från Bik bok och kostar 299 kr


Hittade ett par riktiga "Sandra skor"!
Superballa var dom!


Här får ni en hyffsat normal bild på mig istället.
Halsbandet jag köpte är med på bilden, kommer ifrån Ur&Pen


Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin