Dags för lite shopping!

Har bara rusat runt på min lillebrors träningar idag. Har haft så tråkigt. Har så mycket energi i kroppen. Men det kan ju vara mina dextrosol som gör det. Eller vad tror ni?
Men nu har jag i alla fall fått en del pengar. Så på onsdag, eller redan imorgon, blir det shopping! Behöver så otroligt mycket just nu. Pengarna kommer aldrig att räcka.. Suck!


* Höstkappa/skinnjacka
* Underkläder
* Utsvängda jeans
(visst är jag modig?)
* Smink
* Klackskor för hösten
* Jeansjacka eller någon slags kofta
* En stor vit väska
* Lite mindre väska
* Priser till en tävling som snart dyker upp!
* Färgglada strumpbyxor och knästrumpor



Cicci

modigt med utsvängda jeans måste jag säga! :D

2008-08-24 20:53:25
http://cruelty.blogg.se/
johan

sötis! :D

2008-08-24 21:04:48

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin