Shopping med Paulina (onsdag)

(Skulle publicerats igår) Oj vilken rolig och bra dag jag har haft! Paulina är en underbar vän verkligen! Vi började vår shoppingrunda på Drottninggatan. Efter ett tag började det kurra i magen, så vi stannade till på ett kafé där jag åt den äckligaste pajen jag ätit i hela mitt liv. Eller jag åt den faktiskt aldrig, så Paulina var snäll och delade med sig av sin mat. Sedan hade vi ju planerat att vi skulle gå på bio. (Forts. i nästa inlägg).


Det verkade som Paulina hittade mycket fint inne på Beyond retro inne på SOUK, kolla bara... 


En lång gräslig lila fuskpäls, ja, varför inte?

 

Självklart hittade jag också massa fint, får det lov att vara ett par Aladdin-byxor kanske?



Den här var faktiskt riktigt söt!



Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin