A good day!

Har varit en riktigt bra dag idag, och jag har fått väldigt mycket gjort känns det som. Efter skolan åkte jag till Tornhuset (Delselius) i Gustavsbergs hamn där jag praoade förut. Där bjöd dom på fika och vi pratade en hel del. Sedan satte jag mig med min dator och pluggade för fullt med en lussebulle och en latte. Har skrivit hur mycket som helst faktiskt! Både på svenskan och SO:n som jag egentligen skulle gjort igår som aldrig riktigt blev av. Men idag hade jag så mycket inspiration och det bara glödde i fingrarna på mig, kunde knappt sluta skriva! Men efter 2 timmar gick jag en bit ifrån kaféet för att komma till min streetdance, där gjorde vi klart våra 2 danser vi ska visa upp i december. Och nu tränar jag in massa julsånger till luciatåget i skolan! Det har varit en jättebra dag helt enkelt! Har ni gjort något roligt?

Jag på kaféet!



Liene

Skönt att få lite gjort. Jga har inte fått nånting gjort idag:S

Fina bilder!

2008-11-20 20:57:16
http://lienes.blogg.se/
Viktoriae - Personlig blogg om självutveckling

Vad lik du är Whitney(?) i The hills!

2008-11-22 09:39:00
http://viktoriae.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin