Skolavslutning

Igår hade jag en liten "spakväll", man måste ju vara fräsch och snygg till skolavslutningen.
Så för att unna mig själv något gott också, så skärde jag upp lite melon och äpple, gjorde lite flädersaft, och lite annat smått och gott.
Idag hade vi skolavslutning, och precis just då skulle det regna, så det var ju typiskt! När det varit så mycket sol på sistonde. Efteråt tog jag och nåra tjejkompisar en fika på Café Sasta, så det var mysigt.
Och istället för Gröna Lund idag, så blir det bio, jag ska se Indiana Jones, så ska strax rusa iväg!
Ha det så bra, Glad Sommar på er alla!


Mums!

Söta Fanny

Söta Fanny igen!

Jag sjöng också, men stog bakom alla!

Felicia och jag!

Felicia och Paulina!

Jag och Louise


Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin