Gröna Lund

Igår uppdaterade jag inte eftersom jag sov hos Nathalie.
Och det blev riktigt roligt!
Men det blev en tidig morgon, som jag däremot inte är van vid.
Jag tog min cykel och cyklade hem. Där fräschade jag till mig
lite och åkte sedan iväg med Amanda till Gröna Lund.
Vi var väldigt trötta och lata, så vi satte oss mest ner lite här
och var och tuggade på remmar. För självklart måste man ju
få skämma bort sig lite. Så köpte vi glass, och det tog inte lång
tid innan den låg på marken.
Men vi hade en mysig dag. Och mina roliga dagar har gått precis
enligt planerna. Tills nu. När jag egentligen skulle till Grisslinge
och grilla marsmallows och mysa med lite vänner.
Men för det första är det grillförbud (suck), och för det andra
så skulle dom flesta bort, så det blev ingen idé längre.
Men vi får se hur det blir med det!
Men ha det så bra nu, ska leta upp lite kompisar och hitta på
något skojigt!


På Djurgårdsbåten!


Ihopklämda?


Mums med remmar!


Amanda och jag åkte faktist kaffekopparna, haha!


Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin