Världens bästa vecka

Tack gode gud för att blogg.se funkar igen! Jag har haft helt fantastiska dagar fyllda med dans och skratt och idag är sista dagen. Vi har dansat för Sveriges bästa dansare skulle jag tro, bland annat Mario, Akira från Talang och Isse. Jag och Emelie har lärt oss hur mycket som helst och gått framåt otroligt mycket på bara dom här dagarna. Redan i augusti funderar vi på nästa dansläger som kommer innehålla ragga, street fusion, krumping och popping & locking och möjligtvis något mer om inte det tar kol på oss i värmen! Och vet ni vad? Jag har köpt världens största byxor, storlek XXL (!), en tröja och en vattenflaska, allt med The voice street dance school trycket på.

Lite smånördiga bilder på mig och Emelie

Efter 3 timmars träning och någon timmes väntan blir man väldigt hungrig, så det slutade med att vi köpte med oss en pizza som vi satt och åt i slussen igår, världens mysigaste ställe - jag vet! Och vet ni vem vi såg igår på tunnelbanan? Kissie!

Nicole

Gud var roligt , jag blir sugen själv på det här ! Hur mycket kostar det osv .. ? :)

kramis

2009-06-18 13:28:40
http://niccanh.blogg.se/
Emelie

åååå vad kul vi har haft sandra!

2009-06-18 15:02:47
klara

shit Kissie, hur såg hon ut ? haha :)

2009-06-18 18:24:08
http://kkklaraaa.blogg.se/
Sofie

dt skulle vara jätte kul om du typ kunde lägga ut en video när du dansar :)

2009-06-21 00:34:30
Anonym

Hej! Var kan man köpa byxorna? Finns dom online? Supersnygga!

2010-02-15 04:06:08

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin