Meningen med livet

Även om jag är rätt lycklig känns det som jag går varje dag och väntar på att mitt liv ska börja. Men hallå, det har det ju redan?! Jag vill vara sådär 20 och ha mina bästa år, men vem säger att allt skulle bli bättre och roligare för att man är några år äldre? På ett sätt är allt ganska meningslöst, men ifrån andra vinklar är det super! Tidigare har jag haft så höga drömmar och förväntningar, men nu har jag knappt några. Jo, jag vill faktiskt bli polis eller jobba på en tidning. Tänk att vara moderedaktör på en tidning! Skulle vara underbart. Sedan har man förstås mål i livet, saker man vill ha gjort innan man faktiskt dör. Jag ska ha hoppat bungy jump, hoppat fallskärm, haft massa massa besökare på min blogg och verkligen fått leverera något till er, och sen vill jag ha rest jättemycket. Vad är era största drömmar/önskningar? Eller vad vill ni bli?



Viktoria

Svar: Lite överallt :)

2009-01-17 00:11:28
http://becoolsodapop.blogg.se/
ellinor

jag har faktist inte tänkt så mycket på min frammtid , jag tar liksom dagen som den kommer. men jag kanske borde börja tänka , eller?

2009-01-17 18:23:54
http://ellinorjansson.devote.se

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin