Dans och shopping

Hej! Ledsen att ni inte fått någon uppdatering! Men nu ska ni få veta allt som hänt på sistone. (Kvällen igår får ni i ett separat inlägg). Idag började jag dagen med att dansa ragga en timme, känns så skönt att bara dansa bort alla bekymmer och liksom bli fri för en stund. På eftermiddagen blev det shopping med mamma min. Jag köpte en jättesöt volangspets klänning ifrån Zara som jag kollat på hur länge som helst, men nu har den äntligen flyttat in hos mig. Sedan blev det en limegrön bh som jag redan har i rosa och nylonstrumpor från Lindex, ett spetslinne ifrån MQ och en Diormascara från Kicks. Har eran dag varit bra?

Man ser inte så tydligt på bilderna, men här är klänningen ifrån Zara
..och den limegröna bh:n ifrån Lindex.
Det fina spetslinnet ifrån MQ som i verkligheten är mycket finare!
Och till sist mascaran!


Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin