Visst gör man allt för lite stålar?

Hemma. Skavsår på mina fossingar, aj aj! Jag gick en timme tidigare från jobbet idag för att hinna med min konfirmationsundervisning. Men jag tror faktist inte jag ska konfimera mig. Jag får panik då fort jag kommer in i kyrkan.. Men ska ge det en chans till.
Sen skyndade jag mig iväg till min streetdans, skönt med lite träning efter alla bakelser och latte jag får i mig på dagarna! Och vet ni vad? Jag har fått jobb på Tornhuset, jag ska hjälpa till lite där då och då. Och första gången på riktigt är på lördag 10-18. Det ska bli jätteroligt! Men grejen är den, att det krockar med skolan, ett fyspass, konståkningen och min dans. Men visst gör man allt för lite pengar?

Här är mitt fina fik!



Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin