Hösten är vacker den

Dagen började lugnt och skönt med en so-lektion, efter det skulle alla tjejer i klassen till ungdomsmottagningen där vi pratade om allt möjligt. Otroligt skön stämning vi har bland tjejerna tycker jag, trots att vi varit borta 2 veckor från varandra kan vi fortfarande prata på som vanligt.
Efter det gick vi en hel bunt till Delselius/Tornhuset i Gustavsbergshamnen och åt lunch. (Det var där jag praoade förut!). Så det var mysigt! Självklart tog vi en massa massa bilder, vet inte hur jag ska få plats med alla i det här inlägget, men jag delar upp det lite. Hoppas ni haft en bra dag!

Dom ville inte vara med på foto, men det här fick duga tycker jag!



Jag - det blev ingen snyggare bild än såhär!


Jag, Nathalie, Amanda, Emelie och Felicia har höstlövskrig!


En härlig höstbild på Felicia, Amanda och Emelie!


Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin