Sista avsnittet av Heroes ikväll

Vad trött jag är! Och det känns verkligen i benen efter att ha ridit och spelat innebandy igår, orienterat idag och sedan dansat. Men sånt är livet.
Nu äntligen är det faktist Simpsons, men bara för det vill jag inte kolla, har ju längtat hela dagen.
Jag vill verkligen lägga mig tidigt idag, men det blir svårt eftersom det är sista avsnittet utav Heroes ikväll, och det går ju bara inte att missa! Så det kommer bli sent i alla fall. Har ni haft en bra dag?


matilda

sv: duktig du är! jag måste ha sveriges sämsta självförtroende. tror alltid att folk tycker illa om mig, att jag är fulast i stan med mera ;) önskar verkligen jag kunde släppa sådana tankar och bara leva. men men..

*

och tyvärr har jag totalt missat heros, så måste nog be pojkvännen ladda hem säsong ett ;)

2008-10-23 22:27:12
http://chickenrace.blogg.se/
michelle

det är ju bara första "delen" som är slut på heroes :) den andra delen kommer typ i början på nästa år :D

2008-10-25 12:27:44
http://miiiiich.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin