Hoppas träningen piggar upp mig

Sitter här och värmer mig på en varm kopp vaniljte. Gud vad gott det är! Strax ska jag åka iväg till stallet för att rida, och därefter till innebandyn med ett kort mellanrum. Ska slå på teven en snabbis och kolla om det går något roligt jag kan titta på en stund. Har haft så otroligt tråkigt idag.

Tittade på datorn Sony Vaio igår som jag önskar mig. Hade aldrig sett den på riktigt, men oj vad snygg den var! Jag kan inte bestämma mig om jag ska önska mig den eller en MAC, vad tycker ni?


.

mac, den kommer hålla mkt längre, pc bärbara crashar alltid efter 2 år

2008-10-29 12:38:57
Li

Jätte snygg dator och fin header:)!



Ha en bra dag!



Kram

2008-10-29 14:53:03
http://www.sweetieli.devote.se
Anonym

mac e jävligt jobbigt om man alltid haft pc.

2008-10-29 20:28:33
Sandra svarar

Jag har haft MAC förut, så såå svårt blir det nog inte! :) Tack i alla fall!

2008-10-29 21:08:10
http://piffad.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin