Hjälp mig!

Som ni ser har jag både ändrat bakrund och header. Jag vet ännu inte om jag blivit nöjd eller inte, annars kommer det en ny eller det gamla vanliga tillbaka! Men just nu funderar jag mellan dom här tre, den enda skillnaden är höstlövet och blomman nere i högra hörnet. Hjälp mig bestämma mig!

Tryck på bilderna


Emelie

Jag tkr den med blomman eller den utan ngt alls x)

Föresten vart har du köpt din tröja som du har på dig på bilderna på headern ? <3

2008-10-13 18:27:34
Emelie

Hha, jag såg sen lite längre ner att du hade skrivit vart du har köpt din tröja x) Den är jätte fin iaf ! x)

2008-10-13 18:30:48
Sandra

okej :)

haha, tack!

2008-10-13 18:33:16
http://piffad.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin