Grovt misshandlad i sergelgången

Jag hörde precis på nyheterna om en kille som blivit grovt misshandlad på t-centralen i sergelgången tror jag det var. Han hade blivit knivskuren och fick föras till sjukhuset med ambulans och några misstänkta greps på platsen. Patetiskt!


wtf?

vadå patetiskt? vet du ens vad det betyder eller ville du få in ett "fint" ord.

alternativa ord skulle kunna vart:

Sorgligt

Tragiskt

Hemskt

Upprörande

2008-10-06 22:52:00
Sandra svarar

men det är ju som allt i ett fast starkare? asså jag menar att det är patetiska männsikor som gör sånt, jag förstår mig inte på dom, och ja, det är hemskt! det är ju det jag vill komma fram till?

2008-10-06 22:54:00
http://piffad.blogg.se/
freja.

då sa du det världigt kompilserat.

patetiskt betyder som "patetiska människor"

uttryck dej lite mer förstående om du vill att folk ska föstå dej!

2008-10-07 15:30:12
wtf?

det betyder inte alls samma, kanske i vissa sammanhang. men här fick du det att låta som om att det var offret som var patetiskt.

2008-10-07 17:14:06
thildas @

men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud, sandra skirver som fan hon vill. Om det inte låter bra i era öron bryr väl inte hon sej om ? :S

2008-10-11 21:20:57

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin