Look of the Day 130110

Hat Asos, Earrings Gina Tricot, Turtleneck Weekday, Coat Cheap Monday, Skirt Ebay, Shoes Acne, Bag DKNY
 
Hej fina ni, som ni vet bloggar jag numera på Carolines Mode och har gjort det ett tag nu. Men ibland kikar jag in här ändå och fyller på med inlägg. Dock slog det just mig att jag saknar blogg.se och vill tillbaka hit där fler hittar in och sidan är mer personlig. Har fått några erbjudanden från andra bloggportaler och kanske man skulle flytta vidare och testa ännu en ny sida. Vad tycker ni?

Katten

Jag vet inte om jag har någon åsikt om bloggportaler, men det där är en riktigt snygg outfit! :)

2013-01-17 23:44:02
http://inanothercastle.blogg.se
Blopparna - Emmy

Åh jag saknar dig här, piffad.se ska det ju vara men super kul att du får en massa erbjudanden och jag tycker absolut du ska hoppa på för att prova, du kan ju alltid återvända till din gamla blogg om det skulle vara så!

Jag kan inte kommentera på din nya blogg eller förstår inte hur man gör och det tycker jag är himla dumt..

Jag tänkte tipsa om din blogg och hoppas på att det är okej att jag lånar en bild utav dig! Hoppas att allt är bra finis!

Svar: håller med!! piffad.se liksom, enkelt! Ändå kul att testa på lite som sagt...

Jag förstår att många har problem med det, jag själv har skaffat mig ett disqus-konto som många bloggar och hemsidor använder sig av. Men det borde ju vara enklare än så.

Ja kuuul! Det får du gärna göra :) kram på dig!
Sandra Ekenstam

2013-01-25 01:01:02
http://blopparna.bloppfashion.se

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin