Bildbomb

Vilken underbar dag och vilket underbart väder det är!! Just nu sitter jag utomhus och bloggar och bara njuter av dom varma minuterna som är kvar innan solen går ner.
Kom hem redan 13.30 idag, vilket var hur skönt som helst! Och direkt började jag fota, och eftersom jag tog så många bilder är det så svårt att plocka ut bara några stycken, så idag bjuder jag på ett helt lass med bilder! Och lite då och då kanske det ploppar upp ännu fler i bloggen.

Linne från H&M
Jeans från Bik Bok
Skjorta från Ruth m.fl.
Armband från Italien & Spanien



Cassandra

Svar: Ah, då förstår jag :) Den var urafin i alla fall (finns det ett ord som heter urafin förresten?) :) Och skönt att bara kunna ha nylonisar och knästrumpor utan att frysa :D



Jättefint som vanligt, och jättesöta bilder :D Mysigt med utomhus bilder tycker jag!

2009-03-31 14:22:10
http://unikacassandra.blogg.se/
matilda

ååh vilka mysiga vårbilder :D

2009-03-31 14:24:07
http://chickenrace.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin