Ett smakprov på Talang 2009


- Min kamera var inte riktigt på min sida idag som ni märker.

Inspelningen för Talang 2009 var hur kul som helst! Befann mig där från 16.00-21.30 med min mamma. Programledarna var inte minst "Tobbe trollkarl" och Markoolio, i juryn satt Martin, Charlotte Perelli och så klart Bert Karlsson. Ni får absolut inte missa det här programmet, jag kan ju avslöja att det kommer vara några nakna killtalanger med. Alla höll på och dö av skratt! Tyvärr hinner jag inte med videoblogg nu som jag lovade, så jag tar det i morgon! Och föresten, jag har varit jättedålig på att uppdatera på sistone - men sluta inte läsa, för jag ska bättre mig redan i morgon!

- På väg hem från stan, visst ser jag trött ut? Just därför håller jag i en energidryck!

Anonym

Tycker du e sjukt cool, gillar din sida.

2009-03-19 06:31:42
Isaura

Hahahah, OMG! Dem där nakna killarna är ingenting jag vill missa. (a)

2009-03-19 10:44:00
http://isaprinsessa.blogg.se/
Ronja

Oj, vad fin du är!

Vart har du köpt halsduken?:)

2009-03-20 00:55:01
http://womanishly.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin