Mästerkocken Piffad

Gissa vem som lagade middagen hemma hos oss idag? Jag! På måndag har vi en stor inlämning i ämnet hemkunskap, självklart ska man inte lämna in maten, utan man ska skriva 7 recept, vad maten för alla 7 dagarna kostar, berätta lite om sin familj, laga 1-2 av rätterna man valt ut, ja, jag tror (och hoppas) att det var allt. Man ska åka och handla också, vilket jag gjorde idag. Resultatet blev jättegott och jag var väldigt förvånad över att jag faktiskt kunde laga mat! Vill ni ha receptet på min potatisgratäng, biff, sallad och sås? Kan lägga upp det någon dag om ni vill!


SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

SV: jag har faktiskt bara haft en tråkig dag och tagit det lugnt!

Vad sysslar du med för kul då? KRAMAR

2009-03-11 21:09:21
http://sommarungarna.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin